echowebstore

Váš cyklistický internetový obchod

Kategorie produktů

­

doručení do vánoc

NOVINKA

novinka objímky max1 performance

Nevíte co k vánocům?

banner bok poukaz

­

servis

Garance odeslání v 1 den

 Garance rychlého nákupu

Novinky a speciální slevy!

Přejete si zasílat novinky a speciální slevy jen pro odběratele e-mailů?
Prosím počkejte

Jak nakupovat, přebírání zásilek Jak nakupovat

Jak nakupovat

Zde najdete několik tipů, jak nakupovat na e-shopu www-kolo-park.cz

  • Z produktů zařazených v příslušné kategorii nebo pomocí vyhledávání zboží si vyberte to, které si chcete koupit.

  • Zboží můžete koupit pomocí tlačítka vložit do košíku, následně Vám bude oznámeno, že máte produkt v košíku. Vy pak můžete pokračovat v nákupu nebo přejít k dokončení objednávky.

  • V pravé horní části e-shopu můžete přejít do nákupního košíku, kde dokončíte nákup. Nakoupit můžete bez registrace nebo jako registrovaný zákazník.

  • Dále zvolíte způsob platby a dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje. 

  • Po kontrole zadaných údajů a prostudování obchodních podmínek můžete objednávku odeslat.

  • E-mailem obdržíte informativní zprávu o přijetí Vaší objednávky do systému. My jí po té manuálně zpracujeme a budeme Vás informovat o jejím průběhu.

 

V menu vše o nákupu naleznete všechny potřebné informace k platbě, dopravě, ale i případné reklamaci či výměně.

 

 

Přebírání zásilky

Při přebírání zásilky vždy dodržujte následující postup

  • Zásilku vždy zkontrolujte za přítomnosti řidiče přepravní služby
  • Ujistěte se, že je krabice i lepící páska neporušená po celém svém povrchu. Zkontrolujte, zda krabice nebyla upuštěna z větší výšky nebo zda na ní nebyl upuštěn jiný, těžší balík (tedy nemá poškozené rohy, případně deformovanou spodní, či boční stranu)
  • Nezapomeňte zkontrolovat kompletnost více-kusé zásilky.
  • V případě jejího poškození za žádných okolností zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám a my s dopravcem reklamaci vyřešíme. Pokud poškozenou zásilku převezmete, nemůžeme Vám zaručit uznání její reklamace.
  • Při jakémkoliv problému, nebo podezření na možné poškození, je nutné toto označit a popsat do přepravního listu, který podepisujete. Zároveň po řidiči přepravní služby požadujte sepsání škodového listu. Bez tohoto zápisu učiněného v okamžiku převzetí, přepravní společnost reklamace neuznává

 

Informace o reklamování zásilky od České Pošty najdete zde

Zásilku, kterou jsme Vám zaslali do Uloženky posíláme přes DPD. Reklamaci zásilky v DPD najdete ZDE, reklamaci zásilky na Uložence najdete ZDE