Stav vyřízení objednávky
Potom, co nám odešlete objednávku vás budeme emailem informovat o průběhu jejího zpracování. O tom, co jednotlivý stav objednávky znamená, se dozvíte zde.
-
Přijato do systému - Po vytvoření objednávky obdržíte automatickou odpověď, že Vaše objednávka byla zaevidována do našeho systému
-
Potvrzení objednávky - Ve všední dny od 9:00 do 17:00 objednávky manuálně zpracováváme. Následně Vás budeme informovat o dalším postupu
-
Vyřizuje se - Obdrželi jsme Vaší platbu nebo zboží objednané od dodavatele.
-
Stornováno - Pokud zboží není skladem u nás ani u dodavatele, nebo pokud nás o to požádáte, objednávku zrušíme. Zároveň je objednávka zrušena po nezaplacení objednávky do 5 prac. dnů od objednání.
-
Zboží odesláno - vyexpedováno - zboží jsme předali přepravci a bude Vám doručováno obvykle do 24 hodin (toto už záleží pouze na přepravci)