echowebstore

Vše pro vaše cyklistické já

Kategorie produktů

­

darky pro cyklisty

­

banner bok poukaz

­

darkova taska2

­

doprava zdarma nad 15004

Garance odeslání v 1 den

 dodani zbozi zitra4

Chcete ještě lepší ceny?

vip ceny4

Výměna, vrácení, reklamace Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna zboží

Pokud jste se ve výběru zboží netrefili, nevadí, rádi vám ho do 14 dnů vyměníme za jiné. 

  1. Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a přiložte kopii faktury
  2. Zboží musí být nepoužité a neopotřebené
  3. Zboží řádně zabalte
  4. Balík pošlete na adresu níže
  5. Na našem eshopu si objednejte nové zboží 

Tento postup je nejrychlejší a nejjednodušší. Peníze vracíme obvykle obratem zpět na vámi uvedený účet. Nemusíte se bát, že bychom je drželi dlouhou dobu. Navíc v momentě, kdy nám od vás zboží ještě nedorazilo, může být už nové na cestě.

Pozor - zboží, které bylo upravené dle vašich požadavků není možné vrátit. 

 

Zboží zasílejte na adresu:

Kolo-park.cz

Masarykovo náměstí 172

514 01, Jilemnice

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů, a to na základě zákona č. 367/2000 Sb. Tento nárok máte i v případě, že si zboží objednáte na internetu s osobním odběrem. 

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který obsahuje veškeré potřebné náležitosti. Částka za vrácené zboží vám bude vrácena na vámi uvedený účet, a to nejpozději do 14 dnů.

Máme nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení zboží do původního stavu). Takové náklady jsou po posouzení naúčtovány zákazníkovi. Podobným poplatkům se vyhnete, pokud nám zboží vrátíte nepoužité, čisté, nepoškozené a nejlépe v původním obalu.

Pro hladký a rychlý postup doporučujeme dodržet následující body:

  1. Zboží řádně zabalte

  2. Do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy

  3. Balík zašlete na adresu: Kolo-park.cz, Masarykovo náměstí 172, Jilemnice 51401

POZOR - zboží, které bylo upraveno dle vašich požadavků, nelze vrátit.

 

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

 

 

Součástí vrácení zboží jsou i vynaložené náklady na dopravu v rámci objednávky, a to v nejlevnější variantě, kterou nabízíme. Tzn. v případě, že nezvolíte nejlevnější způsob dopravy, i přes to vám bude vrácena částka nejnižšího přepravného. Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, náklady na dopravu vám nevracíme. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.

V případě, že bude zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká nám nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Pokud tak nastane, máme právo na adekvátní ponížení částky, kterou vám vrátíme.

V případě, že nejste spotřebitel, to znamená, že zboží nakupujete pro svou obchodní či podnikatelskou činnost = na faktuře je uvedeno vaše IČ, nevzniká vám právo na vrácení zboží, a to z toho důvodu, že obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách

Reklamace zboží

V případě reklamace zboží vyplňte prosím Reklamační list a zašlete jej společně se zbožím a fakturou na dodací adresu:

Kolo-park.cz

Masarykovo náměstí 172

514 01, Jilemnice

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Reklamované zboží obvykle zasíláme k posouzení dodavateli či výrobci, on následně zvolí způsob řešení reklamace. Děkujeme za pochopení

Reklamační řád

1.1.           Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost spotřebitelem, v souladu s ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.2.           U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím.

1.3.           V případě, že se v průběhu záruční doby (v případě poskytnutí záruky za jakost) nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

1.4.           Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.

1.5.           Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na adresu Prodávajícího.

1.6.           Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou, nesprávnou montáží nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení; u věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v případech dle této věty právo na přiměřenou slevu.

1.7.           Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
  • Pro oznámení reklamace může Kupující využít reklamační formulář, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení ve webovém rozhraní obchodu.
  • Doručení reklamovaného zboží na adresu místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit kopii dodacího listu nebo faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

1.8.           Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.