echowebstore

Vše pro vaše cyklistické já

Kategorie produktů

Chcete ještě lepší ceny?

vip ceny4

­

doprava zdarma nad 15004

Garance odeslání v 1 den

 dodani zbozi zitra4

­

servis4

­

cyklokouc bok

Výměna, vrácení, reklamace Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna zboží

Pokud jste se ve výběru zboží netrefili, nevadí, rádi vám ho do 14 dnů vyměníme za jiné. 

  1. Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a přiložte kopii faktury
  2. Zboží musí být nepoužité a neopotřebené
  3. Zboží řádně zabalte
  4. Balík pošlete na adresu níže
  5. Na našem eshopu si objednejte nové zboží 

Tento postup je nejrychlejší a nejjednodušší. Peníze vracíme obvykle obratem zpět na vámi uvedený účet. Nemusíte se bát, že bychom je drželi dlouhou dobu. Navíc v momentě, kdy nám od vás zboží ještě nedorazilo, může být už nové na cestě.

Pozor - zboží, které bylo upravené dle vašich požadavků není možné vrátit. 

 

Zboží zasílejte na adresu:

Kolo-park.cz

Masarykovo náměstí 172

514 01, Jilemnice

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete ho bez problémů do 14 dnů od zakoupení vrátit.

Postupujte dle následujících bodů:

  1. Zboží musí být nepoužité a neopotřebené
  2. Zboží řádně zabalte
  3. Do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy
  4. Balík zašlete na adresu níže
  5. Po posouzení vám pošleme peníze na váš účet, nejpozději však do 14 dnů

POZOR - zboží, které bylo upraveno dle Vašich požadavků, nelze vrátit.

V případě, že bude zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká nám nárok na náhradu škody nám tím vzniklé. Pokud tak nastane, máme právo na adekvátní ponížení částky, kterou vám vrátíme.
Součástí vrácení zboží jsou i vynaložené náklady na dopravu v rámci objednávky, a to v nejlevnější variantě, kterou nabízíme. Tzn. v případě, že nezvolíte nejlevnější způsob dopravy, i přes to Vám bude vrácena částka nejnižšího přepravného. Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, náklady na dopravu vám nevracíme (viz. obchodní podmínky)
V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.

Zboží zasílejte na adresu:

Kolo-park.cz

Masarykovo náměstí 172

514 01, Jilemnice 

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách

Reklamace zboží

V případě reklamace zboží vyplňte prosím Reklamační list a zašlete jej společně se zbožím a fakturou na dodací adresu:

Kolo-park.cz

Masarykovo náměstí 172

514 01, Jilemnice

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Reklamované zboží obvykle zasíláme k posouzení dodavateli či výrobci, on následně zvolí způsob řešení reklamace. Děkujeme za pochopení

Reklamační řád

1.1.           Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost spotřebitelem, v souladu s ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.2.           U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím.

1.3.           V případě, že se v průběhu záruční doby (v případě poskytnutí záruky za jakost) nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případů stanovených zákonem. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

1.4.           Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak.

1.5.           Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na adresu Prodávajícího.

1.6.           Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou, nesprávnou montáží nebo nesprávným skladováním. U použitého zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení; u věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v případech dle této věty právo na přiměřenou slevu.

1.7.           Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
  • Pro oznámení reklamace může Kupující využít reklamační formulář, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení ve webovém rozhraní obchodu.
  • Doručení reklamovaného zboží na adresu místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit kopii dodacího listu nebo faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

1.8.           Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.