echowebstore

Vše pro vaše cyklistické já

Kategorie produktů

­

darky pro cyklisty

­

banner bok poukaz

­

darkova taska2

­

doprava zdarma nad 15004

Garance odeslání v 1 den

 dodani zbozi zitra4

Chcete ještě lepší ceny?

vip ceny4

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů, a to na základě zákona č. 367/2000 Sb. Tento nárok máte i v případě, že si zboží objednáte na internetu s osobním odběrem. 

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který obsahuje veškeré potřebné náležitosti. Částka za vrácené zboží vám bude vrácena na vámi uvedený účet, a to nejpozději do 14 dnů.

Máme nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení zboží do původního stavu). Takové náklady jsou po posouzení naúčtovány zákazníkovi. Podobným poplatkům se vyhnete, pokud nám zboží vrátíte nepoužité, čisté, nepoškozené a nejlépe v původním obalu.

Pro hladký a rychlý postup doporučujeme dodržet následující body:

  1. Zboží řádně zabalte

  2. Do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy

  3. Balík zašlete na adresu: Kolo-park.cz, Masarykovo náměstí 172, Jilemnice 51401

POZOR - zboží, které bylo upraveno dle vašich požadavků, nelze vrátit.

 

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

 

 

Součástí vrácení zboží jsou i vynaložené náklady na dopravu v rámci objednávky, a to v nejlevnější variantě, kterou nabízíme. Tzn. v případě, že nezvolíte nejlevnější způsob dopravy, i přes to vám bude vrácena částka nejnižšího přepravného. Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, náklady na dopravu vám nevracíme. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.

V případě, že bude zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká nám nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Pokud tak nastane, máme právo na adekvátní ponížení částky, kterou vám vrátíme.

V případě, že nejste spotřebitel, to znamená, že zboží nakupujete pro svou obchodní či podnikatelskou činnost = na faktuře je uvedeno vaše IČ, nevzniká vám právo na vrácení zboží, a to z toho důvodu, že obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách