POZOR! Od 28.9 do 12.10 je zavřená kamenná prodejna a nebude probíhat ani expedice objednávek.
Veškeré objednávky a dotazy vyřídíme v pondělí 14.10. Děkujeme za pochopení
Obchod

Než nám zavoláte

Abychom usnadnili dotazování vám i nám, sepsali jsme pro vás odpovědi na vaše nečastější dotazy.

Než nám tedy zavoláte, projděte si těchto pár nejčastějších bodů.

Pro komunikaci s námi prosím využívejte primárně email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Vyřízení požadavků je pak rychlejší a přesnější. Děkujeme.

Jak mám vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží?

Pro tento účel jsme jednoduše, ale podrobně sepsali, co dělat. Jiný způsob neakceptujeme, prosíme tedy o dodržení uvedených kroků:

Odeslal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi email.

  • Podívejte se do složky SPAM nebo Hromadné.

  • Pokud email nenajdete, je možné, že jste zadali špatný email, nebo se vám objednávku nepovedlo odeslat. Napište nám email, kde uvidíme váš emailový kontakt a můžeme ho rovnou v objednávce upravit.

Je zboží skutečně skladem?

  • V 90% je skladová dostupnost aktuální. 

  • Skladová dostupnost se aktualizuje každou hodinu během naší otevírací doby (to znamená každý všední den od 9h do 17h). Takže, když se k nám dovoláte, sdělíme vám to, co vidíte na eshopu :-)

  • Každopádně vám doporučujeme neptat se a zboží objednat. Pokud by náhodou skladem nebylo, zhruba do hodiny (v naší pracovní době) vás budeme kontaktovat.

Kdy bude zboží skladem, je-li u něj uvedeno "nedostupné"?

  • Kola - u kol ve většině případů dostupnost neznáme, nicméně na eshopu najdete jen kola, která máme předobjednaná a během letošního roku nám dorazí.
    U kola si nastavte Hlídače dostupnosti (žluté tlačítko), jakmile bude produkt dostupný, dorazí vám email.

  • Ostatní produkty - pošlete "dotaz na produkt", dostupnost ověříme u dodavatele a budeme vás kontaktovat.

  • V každém případě můžete využít žlutého tlačítka "Hlídat dostupnost" - jakmile bude zboží dostupné, pošleme vám email.

Odešlete mi zboží i odpoledne?

  • Kurýři k nám pro svoz balíků jezdí okolo poledne. Proto odesíláme ten den objednávky přijaté do 12h.

Jaká je cena zboží?

  • Ceny za zboží na našem eshopu jsou pevné a neměnné. Vždy jsou uvedeny včetně DPH.

  • Ceny na e-shopu a v prodejně jsou stejné.

Mám technický dotaz, nebo dotaz na produkt.

  • Napište nám email a my vám co nejdříve odpovíme.

  • Pro vyřešení požadavku je nutné zkoordinovat skladové a servisní oddělení, proto není možné okamžitě, v době telefonátu, odpovědět na dotazy ohledně rozměrů nebo technických specifikací.

Praktické rady cyklistům

Dozvíte se v naší poradně

Jak vybrat kolo a jak se pak o něj starat?

Jak se obléknout na sportovní výkon a také vše o elektrokolech...

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Vše okolo kol pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.